صفحه نخست
گزارش مردمی
پرونده ویژه
یادداشت
سرویس یادداشت
یادداشت
حکمرانی مجازی
سرویس حکمرانی مجازی
ایران
بینالملل
قوانین
امنیت سایبری
سرویس امنیت سایبری
جرائم اینترنتی
جنگ سایبری
توصیههای امنیتی
اقتصاد دیجیتال
سرویس اقتصاد دیجیتال
نوآفرینها (استارتاپها)
شرکتهای فناوری
ارز دیجیتال
دولت الکترونیک
اقتصاد دیجیتال
دانش و فناوری
سرویس دانش و فناوری
فناوریهای نوین
فناوریهای فضایی
شرکتهای فناوری
نشستها
پژوهش
سرویس پژوهش
ترجمه مقاله
معرفی کتاب
پژوهش اختصاصی
اسناد
چندرسانهای
سرویس چندرسانهای
فیلم
دادهنما
مستند اختصاصی
خبرنما
کاریکاتور
صفحه نخست
گزارش مردمی
پرونده ویژه
یادداشت
یادداشت
حکمرانی مجازی
ایران
بینالملل
قوانین
امنیت سایبری
جرائم اینترنتی
جنگ سایبری
توصیههای امنیتی
اقتصاد دیجیتال
نوآفرینها (استارتاپها)
شرکتهای فناوری
ارز دیجیتال
دولت الکترونیک
اقتصاد دیجیتال
دانش و فناوری
فناوریهای نوین
فناوریهای فضایی
شرکتهای فناوری
نشستها
پژوهش
ترجمه مقاله
معرفی کتاب
پژوهش اختصاصی
اسناد
چندرسانهای
فیلم
دادهنما
مستند اختصاصی
خبرنما
کاریکاتور
صفحه نخست
گزارش مردمی
پرونده ویژه
یادداشت
یادداشت
حکمرانی مجازی
ایران
بینالملل
قوانین
امنیت سایبری
جرائم اینترنتی
جنگ سایبری
توصیههای امنیتی
اقتصاد دیجیتال
نوآفرینها (استارتاپها)
شرکتهای فناوری
ارز دیجیتال
دولت الکترونیک
اقتصاد دیجیتال
دانش و فناوری
فناوریهای نوین
فناوریهای فضایی
شرکتهای فناوری
نشستها
پژوهش
ترجمه مقاله
معرفی کتاب
پژوهش اختصاصی
اسناد
چندرسانهای
فیلم
دادهنما
مستند اختصاصی
خبرنما
کاریکاتور
صفحه نخست
گزارش مردمی
پرونده ویژه
یادداشت
سرویس یادداشت
یادداشت
حکمرانی مجازی
سرویس حکمرانی مجازی
ایران
بینالملل
قوانین
امنیت سایبری
سرویس امنیت سایبری
جرائم اینترنتی
جنگ سایبری
توصیههای امنیتی
اقتصاد دیجیتال
سرویس اقتصاد دیجیتال
نوآفرینها (استارتاپها)
شرکتهای فناوری
ارز دیجیتال
دولت الکترونیک
اقتصاد دیجیتال
دانش و فناوری
سرویس دانش و فناوری
فناوریهای نوین
فناوریهای فضایی
شرکتهای فناوری
نشستها
پژوهش
سرویس پژوهش
ترجمه مقاله
معرفی کتاب
پژوهش اختصاصی
اسناد
چندرسانهای
سرویس چندرسانهای
فیلم
دادهنما
مستند اختصاصی
خبرنما
کاریکاتور
مستند | چرا بازیهای ایرانی در جذب مخاطب ناموفق هستند؟
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
تاریخ انتشار :
۲۰ دی ۱۴۰۰
مهمترین علت شکست بازیهای ایرانی در جذب مخاطب کدامند.
مستند اختصاصی
۱۴ دی
مستند| حملات سایبری به صنعت بازیهای ویدیویی
با پیشرفت فناوری پردازشگرها، هوش مصنوعی در کنار گرافیک واقعگرایانه بازی یک فرآیند رو به رشد در صنعت بازیهای ویدئویی است.
فناوریهای نوین
۱۳ دی
اضافه شدن متاورس به برنامه توسعه شهر شانگهای چین
برنامه پنج ساله شهر شانگهای چین به دنبال استفاده از متاورس در خدمات عمومی، کسبوکارها و شرکتهای صنعتی و سرگرمی است.
جنگ سایبری
۱۳ دی
اطلاعات ۲۵۰ هزار کاربر سگا در اروپا لو رفت
یک مهاجم مشکوک توانست به اطلاعات شخصی ۲۵۰ هزار کاربر سگا در اروپا دسترسی یابد. علت این امر بی توجهی این شرکت به ایمن سازی سرورهایش بود.
جرائم اینترنتی
۱۲ دی
بزرگترین حملات سایبری در سالی که گذشت
اگر سال ۲۰۲۰ سال هک قرنطینه پاندمی کووید ۱۹ بود، سال ۲۰۲۱ فصل جولان هکرها در سراسر جهان بود.